CFCECAS organizează o sesiune online de informare privind trecerea de la starea de urgență la starea de alertă.
Această sesiune se adresează șefilor de centre și servicii sociale, asistenților sociali, personalului de specialitate.
Temele vizează:
– diferența dintre starea de urgență și starea de alertă din perspectiva serviciilor sociale;
– modificarea practicilor de lucru;
– organizarea activității și a echipelor de lucru – criterii pe care să le aveți în vedere;
Ana Rădulescu este inițiatorul programului de supervizare profesională a asistenților sociali și a personalului din serviciile sociale, program lansat în 2014 în România prin intermediul Centrului de Formare Continuă și Dezvoltarea Competențelor în Asistență Socială / CFCECAS (www.cfcecas.ro). Este implicată în domeniul dezvoltării serviciilor sociale în România de mai bine de 20 de ani, este Conferențiar Universitar la Facultatea de Sociologie și Asistență Socială, Universitatea din București și Director General al Asociației Asistenților Sociali din România/ ASproAS (www.asproas.ro)
Adela Șetet este de profesie asistent social și în ultimii 10 ani a oferit suport diferitelor grupe de persoane aflate în dificultate. De asemenea a lucrat cu sute de specialiști din serviciile sociale în cadrul programelor de formare și supervizare.
Intervenția bazată pe relații profesionale funcționale este bazată atât pe cunoașterea derivată din practică, cât și pe ultimele cercetări în ceea ce privește dezvoltarea potențialului uman.