„Știința trebuie să înceapă cu miturile și cu critica miturilor”. (Karl Popper)
Sunt multe mituri cu privire la copiii abandonați și adoptați. Așa că discuția noastră începe de la mituri și vom trece apoi prin riscuri în modul de pledare pentru copii în școală. Cum putem să fim pledanți și nu victime sau agresori în relație cu școala și profesorii?
Ce nevoi are un copil înfiat și de ce este important să fie informată școală? Cum poate o evaluare psihologică să-ți dea o imagine realistă asupra posibilelor dificultăți cu care copilul se poate confrunta și cum poți prezenta asta școlii?
Vom construi împreună, în cadrul workshop-ului, o abordare sănătoasă și puternică pentru copii și în folosul lor!
—
Descriere Agnes Remalia Dragomir
Psiholog și psihoterapeut cu 15 ani de experiență în domeniu, absolventă de teologie și psihologie, cu două mastere relevante și multiple formări în psihoterapie. Lucrează cu copii, familii și adulți, și se menține actualizată prin cursuri de formare continuă.
Dezvoltă programe de dezvoltare pentru copii, inclusiv pentru cei între 1-3 ani, concentrându-se pe atașamentul sănătos și dezvoltarea psihologică. A avut experiențe în America și Africa, explorând nevoile comune pentru un atașament sănătos și mediu securizant în diverse culturi.
Organizează workshop-uri, seminarii, și participă la conferințe și emisiuni TV. Publică articole pe teme de psihologie pe site-urile sale agnesdragomir.com și psihoconsultanța.ro și este activă pe rețelele sociale: FB Psihoconsultanta, Linkedin, Instagram și Twitter.